
Vol. XXVI No. 4 A Report on Non-Ionizing Radiation July 2006

Support
Microwave News,

the independent
source for news and
opinion on the health
effects of EMFs and

RF radiation

Microwave News is now distributed
free of charge, so we need your

support more than ever. Please send us
what you can. See the form on p.3.

Thank you!

MICROWAVE NEWS • ISSN 0275-6595 •
155 East 77th Street, New York, NY 10021 •
(212) 517-2800  •   Fax: (212) 734-0316   •
E-mail: < mwn@pobox.com > • Web:
<www.microwavenews.com> • Editor and
Publisher: Louis Slesin, PhD • Copyright
© 2006 by Louis Slesin • Reproduction in
any form is forbidden without written per-
mission.

(continued on p.2)

The tables in the Web version of this ar-
ticle, as well as the pdf, are in color. When
accessed on our Web site, www.
microwavenews.com, the text offers links
to useful resources and references.

“Radiation Research” and
The Cult of Negative Results

Radiation Research is a scientific journal whose primary focus is on
ionizing radiation, with only a minority of papers devoted to the non-
ionizing side of the electromagnetic spectrum. Its June issue, however,
features five papers, all of which claim to show that EMFs of one type or
another have no biological effects.

To account for this departure from the norm, Sara Rockwell, the
editor-in chief, Bruce Kimler, an associate editor, and John Moulder, a
senior editor, have offered an apologia, under the title, “Publishing Neg-
ative Results.” (In this context, “negative results” refers to studies that
show no effects.) The editors want you to believe that they are offering
this bumper crop of negative papers as a public service. They are on a
mission, they say, to allay “widespread concern” over power lines and
cell phones by giving a voice to those who, despite great effort, could
not substantiate previously reported findings of “deleterious health ef-
fects.”

The editorial tacitly concedes that Radiation Research only rarely
publishes papers showing any type of EMF effects by failing to cite a
single example from its own pages. At the same time, it fails to mention
that other journals, for instance Mutation Research and Bioelectro-
magnetics, have had no trouble finding high-quality papers with “posi-
tive” results—that is, those that do show biological effects.

Many of the negative EMF studies that have been published in Radia-
tion Research were paid for by industry and the U.S. Air Force, both of
which seek to control EMF research (often by stopping it) and to show
that microwaves are essentially harmless except at high exposure lev-
els. Promoting no-effect studies has long been part of their strategy to
keep a lid on the microwave-health controversy.

Wireless companies like Motorola have fostered the spurious view
that negative studies cancel out positive ones. Their strategy is this: First,
seed the journals with no-effect papers that run counter to previously
published work which does show biological changes. Then argue: “If
we couldn’t replicate the effect, it cannot be real.” The assumption here
is that industry science is superior to everyone else’s. They make no
effort to resolve inconsistent results.

Another important fact goes undisclosed in the editorial: One of its
authors, John Moulder, a professor at the Medical College of Wisconsin



2 MICROWAVE NEWS  July 2006

in Milwaukee, has a lucrative consulting practice on EMFs
and health. Over the years, Moulder has earned hundreds
of thousands of dollars disputing the existence of adverse
EMF health effects, even those accepted by most other mem-
bers of the EMF community.

To explore the potential biases at work, Microwave News
investigated a subset of health studies published in peer-re-
viewed scientific journals. We selected papers on micro-
wave-induced genotoxicity; that is, microwave effects on
DNA, the genetic blueprint inside every living cell. With
the generous help of Henry Lai of the University of Wash-
ington, Seattle, we identified 85 radiofrequency (RF)/mi-
crowave-genotox papers published since 1990. Of these,
43 found some type of biological effect and 42 did not. (You
can download a complete list of references and abstracts
from our Web site.)

Lai is an interested party to this controversy. Together
with N.P. Singh, Lai made RF/microwave genotoxicity a
major concern when, in the mid-1990’s, they were the first
to report that microwaves could lead to DNA single- and
double-strand breaks. As you can see in Table 1, Lai is the
lead author of four of the 43 “effect” or positive studies.

There is just about an even split between effect and no-
effect papers. But look what happens when we superim-
pose the funding source for each study (where available):
Those sponsored by industry are in red and those sponsored
by the U.S. Air Force are in purple in Table 2. (Papers with
no declared funding source are in green.)

A clear—and disconcerting—pattern emerges: 32 of
the 35 studies that were paid for by the mobile phone indus-
try and the U.S. Air Force show no effect. They make up
more than 75% of all the negative studies. You don’t need
to be a statistician to infer that money, more often than not,

secures the desired scientific result.
One of the three industry studies that did find an effect

nearly failed to make it into print. It was carried out by Jerry
Phillips under a Motorola contract. Motorola opposed Phil-
lips’ decision to write up his positive findings and, accord-
ing to Phillips, the company tried to stop him. Phillips re-
sisted and succeeded, but it was the last piece of original
EMF research he ever completed.

A similar loss of balance occurs when you look at only
the papers published in Radiation Research. These are col-
ored orange in Table 3.

Over the last 16 years, only one positive paper on micro-
wave genotoxicity has appeared in Radiation Research.
During the same time, the journal has published 21 negative
genotox papers. (Australia’s Pam Sykes, the lead author of
the lone positive paper, was denied money for a follow-up
and soon moved on to other research areas. )

When Tables 2 and 3 are combined, you can see that
80% of the negative papers (17 out of 21) published in Ra-
diation Research were paid for by either industry or the
U.S. Air Force. These are in red in Table 4.

© Copyright 2006, Microwave News

Genotox Studies on RF/Microwave Radiation (Table 1)

Effect: Aitken (05); Baohong (05); Balode (96); Belyaev (05, 06); Busljeta

(04); d’Ambrosio (02); Diem (05); Fucic (92); Gadhia (03); Gandhi (05a,

05b); Garaj-Vrhovac (90, 91, 92, 99); Haider (94); Lai (95, 96, 97a, 97b,

05); Maes (93, 96, 97); Markova (05); Mashevich (03); Narasimhan (91);

Paulraj (06); Phillips (98); Sarimov (04); Sarkar (94); Semin (95); Sykes

(01); Tice (02); Trosic (01, 02, 04, 06); (DY)Zhang (06); (MB)Zhang (02);

Zotti-Martelli (00, 05).

No Effect: Antonopoulos (97); Bisht (02); Chang (05); Ciaravino (91);

Garson (91); Gorlitz (05); Gos (00); Hook (04); Kerbacher (90); Komat-

subara (05); Koyama (04); Lagroye (04a, 04b); Li (01); Maes (95, 00, 01,

06); Malyapa (97a, 97b, 98); McNamee (02a, 02b, 03); Meltz (90); Ono

(04); Roti Roti (01); Sakuma (06); Scarfi (06); Stronati (06); Takahaski

(02); Verschaeve (06); Vijayalaxmi (97a, 97b*, 99, 00, 01a, 01b, 01c, 03);

Zeni (03, 05).

Source: Adapted from Henry Lai

* After publication, a correction was issued advising that a significant effect had been found.

© Copyright 2006, Microwave News

Genotox Studies on RF/Microwave Radiation (Table 2)
Papers with Industry and U.S. Air Force Funding

Effect: Aitken (05); Baohong (05); Balode (96); Belyaev (05, 06); Busljeta

(04); d’Ambrosio (02); Diem (05); Fucic (92); Gadhia (03); Gandhi (05a,

05b); Garaj-Vrhovac (90, 91, 92, 99); Haider (94); Lai (95, 96, 97a. 97b,

05); Maes (93, 96, 97); Markova (05); Mashevich (03); Narasimhan (91);

Paulraj (06); Phillips (98); Sarimov (04); Sarkar (94); Semin (95); Sykes

(01); Tice (02); Trosic (01, 02, 04, 06); (DY)Zhang (06); (MB)Zhang (02);

Zotti-Martelli (00, 05).

No Effect: Antonopoulos (97); Bisht (02); Chang (05); Ciaravino (91);

Garson (91)*; Gorlitz (05); Gos (00); Hook (04); Kerbacher (90); Komat-

subara (05); Koyama (04); Lagroye (04a, 04b); Li (01); Maes (95, 00, 01,

06); Malyapa (97a, 97b, 98); McNamee (02a, 02b, 03); Meltz (90); Ono (04);

Roti Roti (01); Sakuma (06); Scarfi (06); Stronati (06); Takahaski (02);

Verschaeve (06); Vijayalaxmi (97a, 97b, 99, 00, 01a*, 01b*, 01c*, 03*);

Zeni (03, 05).

Source: Adapted from Henry Lai

�� Wireless Industry Funding (*partial).  � USAF Funding (*partial).  � No Funding Source Specified.

© Copyright 2006, Microwave News

Genotox Studies on RF/Microwave Radiation (Table 3)
Papers Published in Radiation Research

Effect: Aitken (05); Baohong (05); Balode (96); Belyaev (05, 06); Busljeta

(04); d’Ambrosio (02); Diem (05); Fucic (92); Gadhia (03); Gandhi (05a,

05b); Garaj-Vrhovac (90, 91, 92, 99); Haider (94); Lai (95, 96, 97a, 97b,

05); Maes (93, 96, 97); Markova (05); Mashevich (03); Narasimhan (91);

Paulraj (06); Phillips (98); Sarimov (04); Sarkar (94); Semin (95); Sykes

(01); Tice (02); Trosic (01, 02, 04, 06); (DY)Zhang (06); (MB)Zhang (02);

Zotti-Martelli (00, 05).

No Effect: Antonopoulos (97); Bisht (02); Chang (05); Ciaravino (91);

Garson (91); Gorlitz (05); Gos (00); Hook (04); Kerbacher (90); Komat-

subara (05); Koyama (04); Lagroye (04a, 04b); Li (01); Maes (95, 00, 01,

06); Malyapa (97a, 97b, 98); McNamee (02a, 02b, 03); Meltz (90); Ono

(04); Roti Roti (01); Sakuma (06); Scarfi (06); Stronati (06); Takahaski

(02); Verschaeve (06); Vijayalaxmi (97a, 97b, 99, 00, 01a, 01b, 01c, 03);

Zeni (03, 05).

Source: Adapted from Henry Lai

    ��  Published in Radiation Research.

“Radiation Research” and the Cult of Negative Results  (continued from p.1)



3MICROWAVE NEWS  July 2006

Microwave News, 155 East 77th Street, Suite 3D, New York, NY 10021, USA
����� : +1 (212) 517-2800, Fax: +1 (212) 734-0316; E-mail: <mwn@pobox.com>

For contributions from outside the U.S., please use Visa or MasterCard. Thank you.

Enclosed is my contribution of:

  ❑ $25.00      ❑ $50.00     ❑ $100.00     ❑ $250.00     ❑   $500.00     ❑   $1,000.00     ❑   Other $ ___

Visit us on the Internet at www.microwavenews.com.

Please Help Keep Microwave News On the Web

And of these 17, most are associated with a single lab:
Joe Roti Roti’s at Washington University in St. Louis. Roti
Roti’s principal funding source is Motorola. The 10 Roti
Roti–Motorola papers on RF/microwave genotoxicity are
in pink in Table 5.

In addition, many other Roti Roti papers on other types

of microwave effects, also paid for by Motorola, have been
published in Radiation Research. With respect to micro-
wave radiation, it almost appears as if Radiation Research
is a house organ of the Motorola Corporation.

Peer Review: Who Picks the Peers?

Is it possible that all these imbalances can be explained
by the fact that only sloppy studies show positive effects
and that the superior peer review process at Radiation Re-
search weeds out the chaff leaving only the well-controlled
and well-executed negative studies fit for publication? The
three editors suggest that this is so: “Negative studies are
held to considerably higher standards than positive stud-
ies,” they write.

To refute this line of argument one needs only to look at
the now-infamous “dead-mice-walking” study by Tim Ku-
chel and Tammy Utteridge published in Radiation Research
in 2002. That paper appears to have been rushed into print
in order to nullify an earlier study, which found that micro-
waves could promote cancer in mice. (Motorola supplied
the exposure equipment for the new experiment.)

As we commented when Kuchel’s paper first appeared,
it signaled a “massive failure of peer review” (see MWN,
S/O02). There were many errors in the paper, but the most
obvious and egregious one allowed two figures to appear
on the same page in open contradiction to each other. Mice
that were shown to have died in one figure were still being
counted, picked up, and weighed in the other. Even Q. Bal-
zano, a former senior Motorola executive, told us at the time
that, “The paper is chock-full of contradictions.” Whatever
its shortcomings, the Kuchel-Utteridge study continues to
be touted by Motorola and Moulder as a key indicator that
wireless radiation is harmless.

Peer review is only as good as the reviewers. A flawed
paper can be published, if the supervising editor selects sym-
pathetic reviewers who will be likely to overlook them.

© Copyright 2006, Microwave News

Genotox Studies on RF/Microwave Radiation (Table 4)
Radiation Research Papers Sponsored by Industry and/or USAF

Effect: Aitken (05); Baohong (05); Balode (96); Belyaev (05, 06); Busljeta

(04); d’Ambrosio (02); Diem (05); Fucic (92); Gadhia (03); Gandhi (05a,

05b); Garaj-Vrhovac (90, 91, 92, 99); Haider (94); Lai (95, 96, 97a, 97b,

05); Maes (93, 96, 97); Markova (05); Mashevich (03); Narasimhan (91);

Paulraj (06); Phillips (98); Sarimov (04); Sarkar (94); Semin (95); Sykes

(01); Tice (02); Trosic (01, 02, 04, 06); (DY)Zhang (06); (MB)Zhang (02);

Zotti-Martelli (00, 05).

No Effect: Antonopoulos (97); Bisht (02); Chang (05); Ciaravino (91);

Garson (91); Gorlitz (05); Gos (00); Hook (04); Kerbacher (90); Komat-

subara (05); Koyama (04); Lagroye (04a, 04b); Li (01); Maes (95, 00, 01,

06); Malyapa (97a, 97b, 98); McNamee (02a, 02b, 03); Meltz (90); Ono

(04); Roti Roti (01); Sakuma (06); Scarfi (06); Stronati (06); Takahaski

(02); Verschaeve (06); Vijayalaxmi (97a, 97b, 99, 00, 01a, 01b, 01c, 03);

Zeni (03, 05).

Source: Adapted from Henry Lai

     � Published in Radiation Research and supported by industry and/or the U.S. Air Force.

© Copyright 2006, Microwave News

Genotox Studies on RF/Microwave Radiation (Table 5)
Roti Roti–Motorola Papers in Radiation Research

Effect: Aitken (05); Baohong (05); Balode (96); Belyaev (05, 06); Busljeta

(04); d’Ambrosio (02); Diem (05); Fucic (92); Gadhia (03); Gandhi (05a,

05b); Garaj-Vrhovac (90, 91, 92, 99); Haider (94); Lai (95, 96, 97a, 97b,

05); Maes (93, 96, 97); Markova (05); Mashevich (03); Narasimhan (91);

Paulraj (06); Phillips (98); Sarimov (04); Sarkar (94); Semin (95); Sykes

(01); Tice (02); Trosic (01, 02, 04, 06); (DY)Zhang (06); (MB)Zhang (02);

Zotti-Martelli (00, 05).

No Effect: Antonopoulos (97); Bisht (02); Chang (05); Ciaravino (91);

Garson (91); Gorlitz (05); Gos (00); Hook (04); Kerbacher (90); Komat-

subara (05); Koyama (04); Lagroye (04a, 04b); Li (01); Maes (95, 00, 01,

06); Malyapa (97a, 97b, 98); McNamee (02a, 02b, 03); Meltz (90); Ono

(04); Roti Roti (01); Sakuma (06); Scarfi (06); Stronati (06); Takahaski

(02); Verschaeve (06); Vijayalaxmi (97a, 97b, 99, 00, 01a, 01b, 01c, 03);

Zeni (03, 05).

Source: Adapted from Henry Lai

    �  Published in Radiation Research from Roti Roti’s group at Washington University

and supported fully or partially by Motorola.

“Radiation Research” and the Cult of Negative Results



4 MICROWAVE NEWS  July 2006

This is what appears to have been going on at Radiation
Research.

John Moulder: Industry Consultant

We suspect that much of Radiation Research’s bias
against EMF effects can be attributed to John Moulder, who
came on as an editor in 1991 and was promoted to senior
editor in 2000. For this whole time—during which the
microwave–genotox controversy became more and more
contentious—Moulder has been a consultant to the power,
electronics and communications industries, as well as for
anyone, it seems, who disputes the existence of EMF-in-
duced adverse health effects. For years he posted his skep-
tical views on the health impacts of cell phones, base sta-
tions and power lines on his Web site, and these serve as
lures for potential like-minded clients.

Last year, for example, Moulder testified against the
family of Richard Beissinger, a professor at the Illinois In-
stitute of Technology (IIT) in Chicago who died of a brain
tumor in 2003. His widow and five children were seeking
worker’s compensation for what they believed was an EMF-
induced cancer. Beissinger taught and worked in rooms near
electrical transformers. His magnetic field exposures are
uncertain, but very high, ranging from 10mG (1µT) to 820
mG, and at times probably more than 1G.

At a hearing held in 2005, Moulder stated under oath
that, in his opinion, “power-frequency magnetic fields do
not cause any kind of brain cancer under any exposure, in-
tensity and duration” [our emphasis].

Moulder was no doubt aware that the California EMF
program had previously concluded that magnetic fields are
a likely cause of adult brain cancer. And that many years
earlier, a team coordinated by the Electric Power Research
Institute (EPRI) had reported that, taken together, epidemio-
logical studies of workers exposed to magnetic fields pointed
to a statistically significant elevated risk of brain cancer.

While electric utility industry operatives may have con-
ceded that there may well be a link between long-term ex-
posure to magnetic fields and brain cancer, that did not deter
Moulder. He made $10,000–$12,000 trying to deprive the
Beissinger family of a small pension. On May 23, at about
the same time that the “negative effects” editorial appeared
in Radiation Research, an arbitrator rejected Moulder’s ar-
gument and ruled in favor of Beissinger’s family. The de-
cision is under appeal.

In the course of his testimony, Moulder acknowledged
that he had earned approximately $300,000 in litigation-
related fees, on power-frequency EMFs. This probably rep-
resents a fraction of Moulder’s earnings, since litigation ser-

vices represents only one part of his consulting practice.
For instance, in 2001 Moulder testified at a hearing on be-
half of the Minnesota Power Co. and Wisconsin Public Ser-
vice Corp., which had applied to build a new transmission
line. In that testimony, Moulder revealed that he would be
paid about $35,000 for this case alone.

Nor is Moulder’s consulting limited to power-frequency
EMFs. In 1999, he prepared a report for the U.K. Federa-
tion of Electronic Industry (now called Intellect), which
was submitted to the Independent Expert Group on Mobile
Phones, better known as the Stewart panel. And the follow-
ing year he wrote a report for the Australian Mobile Tele-
communications Association, which was submitted to the
Australian Senate. He has not disclosed how much money
he was paid for these opinions, but in March 2001, Moulder
told an Australian senate committee that, on average, 8–
10% of his income was from the telecommunications in-
dustry alone.

Those Reporting “Positive” Results Attacked

Back in 2001 after Moulder had moved up to senior ed-
itor, he recruited Vijayalaxmi of the University of Texas in
San Antonio to join the Radiation Research editorial board.
A couple of years earlier they, together with some colleagues
from Washington University and the U.S. Air Force, had
published a review paper that dismissed any possible con-
nection between cell phones and cancer. This too was pub-
lished in Radiation Research.

As shown in Table 2, Vijayalaxmi is the lead author on
seven of the microwave-genotox papers. All were funded
by the U.S. Air Force, Motorola or a combination of the
two.

Last year, while she was still an associate editor at Radi-
ation Research (she stepped down soon afterwards), Vijay-
alaxmi together with Sheila Johnston, a long-time consult-
ant to the mobile phone industry based in London, launched
an aggressive assault against Lai and Singh and their work
on genotoxicity. In an e-mail accompanying their analysis
of Lai–Singh's research, Johnston wrote: “Lai’s science
has failed CONCLUSIVELY” [her emphasis]. The Vijay-
alaxmi–Johnston rant was so amateurishly written that it
was largely ignored. What’s harder to forget is the viru-
lence of their attack. “They are not scientific statements,”
Singh told us at the time, “they are personal attacks. They
do not want to solve problems, they want to eliminate us.”

James McNamee of Health Canada in Ottawa is the new
EMF specialist on the editorial board of Radiation Research.
He has published three negative papers on microwave geno-
toxicity in Radiation Research. McNamee also has written

“Radiation Research” and the Cult of Negative Results



5MICROWAVE NEWS  July 2006

a review paper with Moulder on cell phones and cancer.
Earlier this year, Vijayalaxmi, McNamee and Maria Scar-

fi, a researcher based in Naples, Italy, wrote an angry letter
to Mutation Research warning of the questionable nature
of two positive genotox papers—one by Elisabeth Diem
(“Diem 05”) of the University of Vienna and another by
Sabine Ivancsits from the same lab on power-frequency
EMFs). Vijayalaxmi, McNamee and Scarfi are authors on
14 of the 42 negative genotox papers, as well as one posi-
tive one. Ten of their 14 negative papers were published in
Radiation Research, as shown in Table 6.

The microwave-genotoxicity controversy is a mean and
nasty business, made meaner and nastier by the unrelenting
attacks on those who dare claim that such effects do exist.
But with John Moulder at Radiation Research, the playing
field is hardly level, especially when the journal does not
disclose its senior editor’s ties to industries whose fortunes
depend on assuring the public that microwaves have no
effect whatever on DNA.

At a time when potential conflicts of interest among
authors of medical and scientific papers are front page news
(see, for instance, the July 11, 2006 Wall Street Journal on
a paper published by the Journal of the American Medical

Association), and more and more journals are requiring full
disclosure of ties to industry, it is surprising—no, aston-
ishing—that a leading radiation journal allows such obvi-
ous conflicts to remain unacknowledged. An editorial in
the Sunday New York Times on July 23, said that the “best
hope” for the credibility of medical journals is for them “to
try much harder to find authors free of conflicts.” Surely the
situation is even worse when a journal’s editor, who serves
as the guardian charged with ensuring that contributors’
potential conflicts are fully disclosed, is mired in his or her
own conflicts.

Do the Rules on Industry Bias Apply to EMFs?

What is it about EMF–health research that allows people
to ignore the rules that govern other areas of biomedicine
and public health? Why, for instance, did the World Health
Organization turn a blind eye when told that Mike Repacholi
was taking money from the wireless industry to pay for his
EMF program in violation of the WHO rules? Was it re-
ally enough that Repacholi had engineered a scheme to laun-
der the funds in Australia before they were forwarded to
Geneva?

Similarly, Sara Rockwell of Yale medical school, the
editor-in-chief of Radiation Research, and the officers of
the Radiation Research Society, its publishers, must be
aware of the conflicts posed by Moulder’s extensive con-
sulting for industry. Yet Rockwell had no qualms about
signing Moulder’s self-serving editorial, and none of them
has felt the need to disclose Moulder’s long-standing ties
to industry.

Radiation Research has become a repository for nega-
tive papers and thus an important part of the industry and
military strategy to neutralize those who dare to challenge
the no-effects dogma. Their work had been made much
easier with John Moulder on the inside to ease industry
papers into print.

© Copyright 2006, Microwave News

Genotox Studies on RF/Microwave Radiation (Table 6)

Papers by McNamee, Scarfi or Vijayalaxmi

Effect: Aitken (05); Baohong (05); Balode (96); Belyaev (05, 06); Busljeta

(04); d’Ambrosio (02); Diem (05); Fucic (92); Gadhia (03); Gandhi (05a,

05b); Garaj-Vrhovac (90, 91, 92, 99); Haider (94); Lai (95, 96, 97a, 97b,

05); Maes (93, 96, 97); Markova (05); Mashevich (03); Narasimhan (91);

Paulraj (06); Phillips (98); Sarimov (04); Sarkar (94); Semin (95); Sykes

(01); Tice (02); Trosic (01, 02, 04, 06); (DY)Zhang (06); (MB)Zhang (02);

Zotti-Martelli (00, 05).

No Effect: Antonopoulos (97); Bisht (02); Chang (05); Ciaravino (91);

Garson (91); Gorlitz (05); Gos (00); Hook (04); Kerbacher (90); Komat-

subara (05); Koyama (04); Lagroye (04a, 04b); Li (01); Maes (95, 00, 01,

06); Malyapa (97a, 97b, 98); McNamee (02a, 02b, 03); Meltz (90); Ono

(04); Roti Roti (01); Sakuma (06); Scarfi (06); Stronati (06); Takahaski

(02); Verschaeve (06); Vijayalaxmi (97a, 97b, 99, 00, 01a, 01b, 01c, 03);

Zeni (03, 05).

Source: Adapted from Henry Lai

    �  Papers from McNamee’s, Scarfi’s or Vijayalaxmi’s labs.

Those published in Radiation Research are underlined.

“Radiation Research” and the Cult of Negative Results


